بهترین مارک برد هوشمند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا در عرصه های مختلف آموزشی، اداری، صنعتی و .......برد هوشمندیکی از تجهیزات ضروری و محبوب آموزشی قرار گرفته است. تخته برد هوشمند یا وایت برد تعاملی در واقع یک صفحه نمایش بزرگ لمسی است که به یک رایانه یا لپ تاپ وصل می شود و به کمکویدئو پروژکتور تصاوریر را بر روی وایت برد هوشمند نشان می دهد.

بهترین مارک برد هوشمند

بهترین مارک برد هوشمند

تخته هوشمند در مدل های متنوع از جمله وایت برد هوشمند اینفرارد، وایت برد هوشمند مقاومتی، وایت برد هوشمند الکترومغناطیسی و وایت برد هوشمند آلتراسونیک طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد البته در مقاله انواع برد هوشمند می توانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید. برد هوشمند در برندهای مختلفی تولید شده اند که از بهترین مارک های برد هوشمند می توان به برد هوشمند پروگرس progress، برد هوشمند پروسنس prosense، برد هوشمند میوا meva ، برد هوشمند تی برد Tboard، برد هوشمند آی برد iboard، برد هوشمند خلیج فارس، برد هوشمند اسپکتروم، برد هوشمند اسمارت ویژن و برد هوشمند پاناسونیک Panasonic می باشند که در بازار ایران و در فروشگاه اینترنتی معتبر ایده برتر پارسیان موجود می باشد. برخی از مدل های برد هوشمند با استفاده از قلم فقط کار می کنند و بعضی دیگر از مدل های برد هوشمند هم با استفاده از انگشت و هم با استفاده از قلم کار می کنند.

برای خرید برد هوشمند باید یه سری از ویژگی هایی را در نظر بگیرید مثل رزولوشن یا همان کیفیت تصویر، جنس پرده نمایش برد هوشمند و تعداد کاربرانی که هم زمان می توانند از دستگاه استفاده کنند.

برد هوشمند به عنوان یک ابزار آموزشی در مدارس و دانشگاه ها فضای آموزشی خلاقانه را ارتقا می دهد و دانش آموزان و دانشجویان را برای کسب اطلاعات علاقه مند و پر انگیزه تر می کند. تخته بردهای هوشمند با برندهای معتبر کاربردهای مختلفی در حوزه های متفاوتی شامل کاربرد در یک کلاس درس، کاربرد در یک کلاس پزشکی، کاربرد در معرفی امکانات یک نرم افزار، کاربرد در تعامل گروهی یک تیم کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

بردهای هوشمند تعاملی به سرعت در حال تبدیل شده به یک منبع رایج کلاس درس در بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی از لحاظ بهبود فرصت های آموزشی و یادگیری را فراهم می کنند.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی